4 paşi pentru un brand personal de impact
Pe parcursul evenimentului, tinerii şi-au descoperit propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale, şi au pus în practică noţiunile teoretice prin aplicaţii şi jocuri interactive. Aceştia au lucrat timp de două zile alături de Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi Prove PR şi trainer profesionist cu o experienţă de peste 5 ani în comunicare şi branding, şi au învăţat cum să-şi construiască un brand personal cu impact urmând 4 paşi:
- Descoperirea brandului personal;
- Crearea brandului personal;
- Comunicarea de brand;
- Menţinerea imaginii.
Diana Fălan (Communication Specialist BRD Groupe Societe Generale), Denisa Luntraru (blogger Fashion in my eyes) şi Andra Zaharia (Digital Communicator How to Web şi TechHub Bucharest şi blogger AndraZaharia.ro) au fost invitaţii speciali care au completat programul de training cu poveşti şi sfaturi din experienţa personală. Ascultând poveştile de succes ale acestora, participanţii Workshop Sessions au învăţat cum se pot prezenta în mod adecvat în faţa angajatorilor şi cum îşi pot consolida imaginea online şi offline pentru a ajunge acolo unde îşi propun.