7 strategii de succes prin care să îți gestionezi emoțiile la job
Scriitorul Travis Bradberry susține in una dintre cărțile sale faptul că spre deosebire de IQ, inteligență emoțională este formată, de fapt, din acele abilități pe care ți le poți însuși pe parcurs și pe care le poți îmbunătăți cu timpul. Iată câteva strategii prin care îți poți dezvoltă această latură atât de importantă pentru jobul tău.
1. Acceptă feedback-ul negativ
Conform Harvard Business Review, inteligența emoțională implică și abilitatea de a recunoaște acele trăsături care pot fi îmbunătățite la ține. Critică constructivă la locul de muncă reprezintă oportunitatea perfectă de a te trezi la realitate; poți alege să accepți situația și să faci o schimbare sau să stagnezi și să nu ajungi prea departe. Pentru a te putea schimbă este nevoie să privești situația dintr-o perspectivă obiectivă, renunțând la argumentele prin care încerci să îți justifici comportamentul.
Citește mai multe despre acest subiect pe wall-street.ro.