Afaceri de 330 milioane de lei pentru Eurolines România în 2013
70% din cifra de afaceri de 330 milioane de lei este realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines. Vânzările de pachete turistice au crescut cu 61%, cele de bilete de avion cu 18%, iar cele de autocar cu 7%. Pentru acest an, Grupul Eurolines estimează o creştere a cifrei de afaceri de minim 20%.
Pentru acest an, Grupul Eurolines, estimează o creştere a cifrei de afaceri de minim 20%. În ceea ce priveşte valoarea pachetelor turistice vândute de reţelele TUI Travel Center şi Eurolines, aceasta se preconizează a fi cu 38% mai mare.
Şi celelalte companii membre ale Grupul Eurolines vor înregistra majorări importante ale cifrei de afaceri în acest an.
- Nova Travel, tour operatorul Grupului, estimează o creştere a cifrei de afaceri de peste 30% în 2014 comparativ cu 2013, până la nivelul de aproximativ 35 milioane lei. Nova Travel va extinde în acest an numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania (insulele Mallorca şi Tenerife) şi Grecia (Santorini, Zakynthos şi Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.
- Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) şi business travel, va avea o creştere de aproximativ 35% a cifrei de afaceri în anul 2014, comparativ cu anul 2013, ajungând la aproximativ 37 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în Romania prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la 100.000 de persoane.
- Afacerile Rombus Transport, compania care se ocupă de transportul de persoane sub brandul Eurolines în cadrul grupului, se vor majora cu 7% faţă de nivelul înregistrat anul trecut, până la aproximativ 22 milioane de lei.
Investiţii
În acelaşi timp, Grupul Eurolines România anunţă continuarea investiţiilor atât în înnoirea flotei de autocare şi în creşterea celei de rent-a-car, în dezvoltarea reţelei sale de agenţii de turism şi introducerea unui nou concept de agenţie, în tehnologie şi în online, precum şi în crearea unui training center intern. Investiţiile totale programate pentru acest an de se ridică la aproximativ 14 milioane lei.
Investiţia în cele două noi agenţii de turism aflate în AFI Mall Ploieşti şi Mall Băneasa s-a ridicat la suma de 500.000 de lei. Acest nou concept vizual marchează înlocuirea unui model clasic de agenţie de turism care ţintea vânzarea, ofertarea şi rezervarea pachetelor turistice cu unul care valorizează experienţa.
De asemenea, 8 noi autocare Beulas Glory, cunoscute pentru cel mai înalt grad de siguranţă şi confort pentru pasageri şi echipaj, se vor alătura flotei de 33 de autocare deja existente a Rombus Transport. Obiectivul este implementarea unui nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor Eurolines în centrul preocupărilor.
Investiţii însemnate s-au realizat deja în acest an în flota de autoturisme a Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Payless. Clienţii pot alege din cele 255 de autovechicule pe care compania le pune la dispoziţie pentru a fi închiriate.
Pentru 2014, Grupul Eurolines pregăteşte încă un proiect inedit, o premieră în industria turistică românească. Pentru un an, o membră a echipei de management va călători într-un tur al lumii, pentru a documenta scris, foto şi video experienţa sa prin 25 de ţări, adresată şi customizată pentru clienţii TUI TravelCenter.
„Creşterile cifrei de afaceri a Eurolines România în 2013 şi în 2014 au la bază investiţiile în principalele direcţii-cheie, respectiv în pregătirea şi dezvoltarea profesională a angajaţilor, în îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare, dezvoltarea reţelei de agenţii de turism şi modernizarea flotei de autocare şi autoturisme. Ne dorim ca acest an să confirme preluarea de către Touring Europabus România a leadershipului companiilor de turism din România, atât în ceea ce priveşte reţeaua de agenţii cât şi a cifrei de afaceri şi să fim opţiunea numărul unu a românilor în materie de turism şi transport “, declară Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.
În 2014, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţă şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.