Agricola Bacau, in crestere datorita Puiului Antistres
“Volumul de carne de pui comercializata in primul trimestru al acestui an a fost egal cu cel inregistrat in perioada similara a anului trecut, iar veniturile obtinute din comercializarea carnii de pui au fost mai mici cu aproape 7 procente fata de T1 al anului 2009. Apreciam aceste cifre ca fiind un rezultat bun, in conditiile in care consumul scazuse cu 18 procente la inceputul acestui an”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.
Acesta afirma ca in trimestrul al doilea piata si-a mai revenit, cu toate ca primele 5 luni indica, in continuare, o scadere a consumului cu 4%. Cu toate acestea, compania s-a adaptat la cerintele consumatorilor, a inovat si a lansat produse noi, respectiv Puiul Antistres si, mai nou, Puiul Fericit, iar rezultatele sunt: o crestere de 22,25% in volum si 13,5% in valoare la carnea de pui.
Pe 31 mai 2010, la doua luni dupa precedenta masuratoare de piata, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacau a continuat sa urce in preferintele consumatorilor, inregistrand o cota de piata in volum de 36%, care il situeaza pe pozitia de lider in total segment Salam de Sibiu comercializat in Romania. In ceea ce priveste cota de piata valorica, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacau detine 38% din segment, conform MEMRB Romania.
La nivelul Grupului, Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%, in conditiile in care piata va accepta inevitabilele cresteri ale preturilor.