Ai idei de afaceri? Cum primeşti zeci de mii de euro de la sponsori
De-a lungul celor 7 săptămâni ale programului, finaliștii vor participa la workshop-uri practice susținute de specialiști consacrați și vor beneficia de sesiuni de mentorat și coaching 1 la 1 pentru a-și valida produsul cu piața și a primi sfaturi valoroase de la mentori cu experiență relevantă în domeniile de interes pentru ei. În plus, sesiunile de pitching organizate pe toată durata programului îi vor ajuta inițial să identifice punctele slabe ale propriului concept de business și ulterior să învețe cum să convingă potențialii investitorii și parteneri strategici.
Echipele care vor face parte din cel de al doilea lot al MVP Academy vor avea astfel acces la oportunități de networking excelente la nivel local, regional și internațional și vor acumula competențe esențiale de business care le vor ajuta să profite de oportunitățile existente pe piață și să își dezvolte afacerile mai rapid. Mai mult, startup-urile vor beneficia de susținerea activă a comunității profesioniștilor în tehnologie din București și vor fi în permanență conectați la aceasta, având acces pe toată durata programului la spațiul de co-working oferit de TechHub Bucharest și la evenimentele organizate.
Selecția finaliștilor va fi realizată de un juriu de specialitate din care vor face parte Bogdan Iordache (Investment Manager 3TS Capital Partners & Board Member How to Web), Cosmin Ochișor (Business Development Manager hub:raum, care va evalua echipele din partea hub:raum și Telekom Romania) și Alex Negrea (Co-Fondator docTrackr). Evaluarea va fi efectuată luând în considerare echipa și experiența acesteia, dimensiunea și tendințele actuale ale pieței, validarea utilizatorilor și costul de achiziție al acestora, tracțiunea inițială, scalabilitatea și fezabilitatea produsului.
La 6 luni după finalizarea primei ediții MVP Academy, 5 startup-uri au obținut finanțări în valoare totală de 207.000 EUR, 4 echipe au fost admise în programe de accelerare din US și UK, iar majoritatea absolvenților își continuă activitatea și au înregistrat progrese semnificative: au crescut echipele, au lansat primele versiuni ale produselor dezvoltate sau au demarat discuții cu potențiali investitori sau parteneri strategici pentru obținerea primei runde de finanțare.