Antreprenoarea care a renunţat la un salariu de 10.000 lei pentru a îmbrăca mamele şi fiicele în ţinute identice
Girls Fashion Boutique a pornit din dorinţa Luizei de-a petrece cât mai mult timp cu fiicele sale şi de a dezvolta un business care să le poată fi lăsat moştenire. După 13 ani de muncă în companii multinaţionale precum Bic, Ferrero, Walmark, unde a profesat în trade marketing, Luiza renunţa la un salariu lunar de 10.000 lei pentru a se dedică acestui concept, în care a investit 15.000 euro.
Un batic vechi de 30 de ani i-a servit drept inspiraţie
Ideea de a realiza îmbrăcăminte asemănătoare atât pentru fetiţe, cât şi pentru mămici a pornit de la un batic cu motive etno, vechi de 30 de ani. Mama Luizei, care era croitoreasă familiei, i-a realizat nepoatei sale o fustă, iar ulterior Luiza s-a gândit să-şi creeze o piesă din acelaşi material. “Adesea, eu şi fiica cea mare ne îmbrăcăm la fel, chiar la botezul celei mici am avut ţinute asemănătoare”, povesteşte Luiza.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO