Ben Armistead vine săptămâna viitoare la Romanian Youth Focus
Prezentarea lui Ben de la Romanian Youth Focus va arăta cum media schimbă „satul global” definit de Marshall McLuhan, din perspectiva locuitorilor care au crescut în el. Refuzând cu încăpățânare să folosească descrieri generale ale unui target, Ben va pune sub semnul întrebării conceptul de portret al unei generații și va oferi sfaturi brandurilor care vor să câștige într-un peisaj media atât de schimbător.
Planner cu peste 10 ani de experiență, Ben conduce planning-ul regional pentru Nike și planning-ul global pentru Electronic Arts și Powerade. Revista Campaign l-a inclus în selecția „Faces to Watch” și, de-a lungul vremii, a contribuit la mai mult de 70 de premii de creativitate și eficiență, dar cel mai mândru e că acum lucrează printre ciudații geniali de la Wieden + Kennedy Amsterdam.
„Fiecare generație e diferită și, în același timp, la fel ca toate generațiile care au existat și care vor veni. Fundamentele umanității nu s-au schimbat, chiar dacă contextul cultural și media sunt într-un continuu proces de transformare. Nevoile și dorințele oamenilor vor fi întotdeauna mai importante decât capcanele culturii contemporane. Dacă vom înțelege cum să profitam de aceste dorințe atemporale neuitând de toate posibilitățile execuționale și media oferite de tehnologie, avem toate șansele să targetăm cu succes orice generație”, a declarat Ben.
E fanul metodelor de research inovatoare, care îl conectează cu problema și oamenii din target în locuri și feluri diferite. „E valabil pentru orice generatie, dar gândindu-mă la Millenials, această abordare m-a facut să joc fotbal pe stradă în toată lumea, să intervievez criminali în inchisoare și să îmi iau bătaie de la idolii mei la FIFA. Și din fiecare am învățat ceva”, a mai spus Ben.
Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial.