Biroul Discovery de la Bucuresti devine cel mai important din zona Europei de Sud–Est
Ca urmare a reorganizarii operatiunilor din regiune, biroul de la Bucuresti al Discovery devine cel mai important din zona Europei de Sud – Est (SEE), in care sunt incluse urmatoarele tari: Romania, Bulgaria, Croatia, Serbia, Muntenegru, Slovenia, Macedonia, Albania, Bosnia, Hertegovina, a anuntat compania.
Operatiunile Discovery Communications in Europa de Est sunt reunite sub denumirea Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa), incepand de astazi.
„La inceputul anului, am realizat oficial fuziunea operatiunilor noastre din Europa Centrala si Pietele Emergente. Aceste structuri fiind acum complet instalate, am decis sa ne modificam si denumirea, pentru a reprezenta integral dimensiunile geografice ale regiunii”, a declarat Katarzyna Kieli, Executive Vice President & Managing Director, Discovery Networks CEEMEA. In urma acestor modificari, Dorota Zurkowska-Bytner a devenit Country Manager pentru Europa Centrala, regiune care cuprinde Polonia, Ungaria, Cehia si Slovacia.
In acest context, echipa regionala de management este alcatuita din: Phillip Luff, Acting Country Manager SEE, Ada Roseti (foto), Director de programe SEE, Andrei Grigorescu, Director de vanzari publicitate SEE, Gabriela Stoian, Manager de vanzari distributie Romania, Mihails Starodubovs, Manager de vanzari distributie in Balcani (Bulgaria, Macedonia, Albania) , Victoria Davies, Manager de vanzari distributie in Balcani (Croatia, Serbia, Muntenegru, Slovenia, Bosnia si Hertegovina).
“Aceste modificari ne permit sa colaboram mai indeaproape cu partenerii nostri de distributie si de vânzari de publicitate, astfel incât sa dezvoltam o abordare locala, aliniata la dorintele si necesitatile publicului nostru. In acelasi timp, vom continua sa oferim un continut excelent, precum si noi canale ca TLC sau posturile HD, ale caror lansari continua in toata regiunea”, a declarat Phillip Luff, Acting Country Manager – Europa de Sud-Est.
Discovery Channel s-a lansat in România in 1997, iar pe segmentul sau de public, barbati cu varste intre 25-39 ani, inregistreaza cele mai mari cote de audienta. Alte sapte canale au fost adaugate in portofoliu de atunci – inclusiv Animal Planet, Discovery Science, Discovery HD Showcase si TLC – noul canal de divertisment pentru femei si familiile acestora, care s-a lansat pe UPC si AKTA in ianuarie anul acesta.
In total, noua structura Discovery Networks CEEMEA coordoneaza 9 branduri de televiziune, difuzate in 18 limbi, in 99 tari de pe trei continente. Operatiunile sunt conduse de la Varsovia si includ birouri in Londra, Moscova, Bucuresti si Budapesta.