Branch Manager
Descriere generala Este direct responsabil de administrarea dezvoltarii personalului bancii, sprijina realizarea obiectivelor de vanzari si participa activ la vanzarea si livrarea tuturor serviciilor financiare oferite de aceasta institutie financiara. Mentine si dezvolta relatii de afaceri in folosul comunitatii. Titularul postului va extinde creditul pentru afaceri si persoane fizice printr-un sistem centralizat.
Are responsabilitatea globala a operatiunilor sucursalei, raporteaza direct Directorului Retelei de Sucursale – (Directorului Regional de Vanzari). Se asigura ca sucursala ofera clientilor informatii si servicii de calitate, inclusiv deschiderea de conturi si ca rezolva problemele de natura bancara ale clientilor. Atunci cand este necesar, titularul postului se va implica in operatiunile zilnice ale sucursalei.
Scopul postului
Sa dezvolte si sa mentina afacerile sucursalei la potential maxim si sa asigure rentabilitatea prin stabilirea si realizarea/depasirea obiectivelor.
Responsabilitati principale
- Sa creasca rentabilitatea sucursalei prin realizarea/depasirea obiectivelor;
- Sa monitorizeze personalul sucursalei;
- Sa stabileasca obiective individuale in cadrul obiectivelor sucursalei;
- Sa se asigure ca toate standardele de calitate si operationale sunt mentinute la nivelul asteptarilor companiei si sa implementeze proceduri noi, in functie de cerinte;
- Raporteaza directorului de coordonare a sucursalelor sau unui alt director/vicepresedinte din centrala bancii. In cazul bancilor cu retea mare, raporteaza unui director regional;
- Sa pastreze o legaturp stransa cu departamentul de control al creditelor, pentru a se asigura ca situatia debitorilor este administrata eficient;
- Sa fie responsabil de pastrarea angajatilor si sa identifice posibilele zone de ingrijorare.
50% Vanzari/Serviciu
- Sa genereze, sa coordoneze si sa promoveze activitati de vanzare si sa identifice zonele de crestere;
- Sa dezvolte si sa creasca baza de clienti;
- Sa ajute la strangerea si producerea documentelor suport si a livrarii prezentarilor la clienti;
- Sa monitorizeze si sa actioneze activitatea concurentiala si orientarile locale in afaceri si industrie;
- Sa dezvolte relatii cu comunitatea locala;
- Sa stabileasca, sa monitorizeze si sa mentina standardele stabilite ale serviciilor fata de clienti si solicitanti;
- Sa gestioneze si sa creasca standardele serviciilor in afacerea sucursalei.
25% Dezvoltarea echipei
- Sa fie responsabil de recrutarea personalului sucursalei, in conformitate cu politica de recrutare a bancii;
- Sa monitorizeze nivelurile de performanta ale echipei, sa identifice zonele care pot fi imbunatatite si sa actioneze in aceasta directie, dupa caz;
- Sa asiste si sa ofere training in vanzari, cand este cazul;
- Sa dezvolte echipa, sa identifice planificarea, indrumarea si pregatirea viitoare in toate domeniile;
- Sa coordoneze echipa sucursalei;
- Sa aprobe, sa monitorizeze si sa revizuiasca indicatorii de performanta (KPIs) si obiectivele si sa efectueze verificari regulate ale afacerii/PDR-uri (verificari preliminare ale afacerii);
- Sa organizeze sedinte de analiza pentru a imbunatati comunicarea si a impartasi informatiile si ideile, in vederea mentinerii unui nivel inalt in desfasurarea activitatii.
10% Analiza si planificare
- Sa se asigure ca se implementeaza metodele potrivite de atragere si de pastrare a solicitantilor;
- Sa aprobe prioritatile si graficele de lucru pentru angajatii sucursalei si sa gestioneze repartizarea volumului de lucru;
- Sa proiecteze si sa dezvolte un plan de afaceri local care sa sprijine strategia regionala globala de afaceri;
- Sa efectueze evaluari regulate si audituri ale afacerii si sa raporteze orice modele sau zone fundamentale pentru a le aduce in atentie.
Competente, cunostinte si abilitati
- Diploma de bacalaureat sau echivalent;
- Studii superioare economice, juridice sau de afaceri;
- Cunoasterea tuturor produselor financiare disponibile clientilor;
- Abilitatea de a evalua nevoile clientilor si de a stabili ce produse sau servicii le-ar servi cel mai bine interesele;
- Capacitatea de a-i indruma pe angajatii care ii sunt direct subordonati;
- Bune abilitati interpersonale.
Conditii de lucru
Mediu de lucru normal.