Branding pentru C.V. Sporește-ți șansele pentru a fi selectat
1. Titlul jobului pentru care aplici, în antetul C.V.-ului
Nu ai știut asta? Ai aplicat de nenumărate ori, cu același C.V., fără nicio schimbare? Încearcă să personalizezi fiecare C.V. în funcție de postul pentru care aplici. Nu vei mai crea confuzie pentru ce ai aplicat și vei da senzația că ai acordat mai multă atenție lor, potențialilor angajatori.
2. Brandingul continuă. Rezumatul C.V.-ului
Pe care trebuie să îl adaptezi în funcție de postul pentru care aplici. Scoate în evidență aptitudinile și pregătirea relevante acestuia.
3. #Cuvintecheie. Te descurci tu să le pui, e ca și cu haștagurile de pe Facebook.
Care îți sunt cele mai importante aptitudini? Dar puncte tari? Scrie-le în C.V. Dar fără #, sper că nu m-ai înțeles greșit.
4. Realizări
La ce e bună toată lauda de sine fără să treci rezultatele? Vrei să îți vând încă un pont? Pune-le la începutul frazei în care vorbești despre un fost loc de muncă, pentru a scoate în evidență și a nu risca să nu fie citit tocmai ce contează și ce interesează pe un potențial angajator: Cu ce ai putea să îl ajuți, de ce te-ar alege pe tine?
5. Bullet-point-uri
Aplici pentur un post de vânzări? Ai grijă ca primele pe listă să fie fostele joburi legate de vânzări. Pune-le în ordinea importanței și a relevanței. Astfel, îți vei mări șansele ca informațiile care chiar contează să fie citite și să ieși din mulțimea celor de la ușă, care speră că vor primi jobul.
Acum că ai fost angajat, felicitări!