Britanicul care iubeşte energia pozitivă a românilor
Pentru Rob Kenney implicarea oamenilor este foarte importantă. Crede că oamenii fac diferenţa dintre companie şi competitorii ei şi că doar cu angajaţi implicaţi şi motivaţi, compania îşi poate îndeplini obiectivele. Programele de engagement pe care le derulează au la bază sugestiile primite de la angajaţi, prin intermediul sondajelor organizaţionale. Foloseşte aceste informaţii pentru a înţelege pe ce arii trebuie să se concentreze.
Care sunt priorităţile pe care le aveţi în noua poziţie de Vicepreşedinte de Resurse Umane la Ursus Breweries?
Avem o serie de priorităţi cheie care sprijină strategia şi obiectivele Ursus Breweries, patru dintre ele fiind cele pe care ne concentrăm în prezent. În primul rând, ne concentrăm pe dezvoltarea capabilităţilor din cadrul zonei comerciale, dezvoltând echipele noastre de vânzări, marketing, precum şi pe cele de trade marketing, printr-o serie de programe pe care le implementăm în prezent şi care sunt foarte bine primite de colegii noştri, precum şi alte iniţiative care sunt în faza de planificare. Următoarea prioritate este atragerea talentelor şi reţinerea angajaţilor cu potenţial, asigurându- ne că procesul nostru de recrutare ne permite să atragem şi să selectăm cele mai talentatepersoane.
La fel de importantă este, însă, şi identificarea şi dezvoltarea angajaţilor din cadrul companiei ce au potenţial de a prelua o poziţie de leadership în viitor. Preocuparea constantă pentru dezvoltarea managerială şi de leadership reprezintă un alt punct cheie pe lista noastră de priorităţi. În prezent, toţi managerii din organizaţie sunt implicaţi în programe de dezvoltare a aptitudinilor de leadership în cadrul companiei.
Şi nu în ultimul rând, ne concentrăm pe implicarea angajaţilor, asigurându-ne că înţelegem ceea ce îşi doresc şi simt despre locul lor de muncă. Iar apoi să dezvoltăm proiecte şi programe conform sugestiilor lor. Acest lucru poate însemna revizuirea modului în care recunoaştem şi recompensăm performanţa, revizuirea procesului de recrutare sau îmbunătăţirea comunicării.
Ce aşteptări are managementul companiei de la dumneavoastră şi ce aşteptări au salariaţii?
Primele două luni de la venirea mea în companie au însemnat foarte multe întâlniri şi discuţii cu managerii şi angajaţii despre aşteptările lor, despre ceea ce mergea bine şi despre ce ar trebui îmbunătăţit din perspectiva lor. Feedback-ul lor a fost clar: managerii îşi doresc ca departamentul de resurse umane să înţeleagă compania şi să îi sprijine în atingerea obiectivelor de business. Ceea ce poate însemna o serie de lucruri diferite, dar priorităţile cheie reflectă provocările noastre ca afacere.
Aşteptările angajaţilor pot varia destul de mult, în funcţie de circumstanţele individuale, dar majoritatea angajaţilor îşi doresc să lucreze în cadrul unei companii unde primesc lucruri interesante şi provocatoare de realizat, unde se pot dezvolta şi sunt trataţi şi recompensaţi în funcţie de rezultateMşi eforturile depuse, de către manageri şi organizaţie.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro