Campania „Vreau în clasa a noua” strânge suma record de 70.000 euro pentru educația copiilor din mediul rural
Dintre vedetele implicate, Dani Oţil a participat la conferința de presă de lansare a campaniei și a susținut proiectul pe toată durata sa. O parte dintre clienții KFC au avut chiar șansa să comande celebrele aripioare picante chiar de la Dani, în ziua când acesta a “lucrat” într-unul din restaurante, îndemnându-i pe clienţi să doneze pentru copiii fără posibilităţi, care nu pot merge la liceu.
GolinHarris a încurajat discuţiile despre situaţia copiilor de la sate care pot avea o şansă la o educaţie mai bună cu ajutorul programului “Vreau în clasa a noua” pe paginile de Facebook KFC România și Pizza Hut România prin The Bridge™, un hub de comunicare multimedia GolinHarris unic pe piața din România.
Anul acesta, 82 de copii fără posibilităţi materiale vor beneficia de burse pe perioada liceului. În perioada 1 – 31 octombrie 2013, oricine a putut dona 1 leu în restaurantele KFC şi Pizza Hut din România, fără a fi nevoit să cumpere ceva.
În cei șase ani de implicare în campania „Vreau în clasa a noua”, KFC și Pizza Hut împreună cu clienții lor au adunat mai mult de 240.000 de euro, sumă care până în prezent a ajutat 671 de copii să își continue studiile la liceu.
Campania „Vreau în clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, fiind prezent în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.