Capteaza audienta cu o poveste!
Plecand de la acest fapt, cele mai bune prezentari in vanzari trebuie sa fie insotite intotdeauna de o poveste. In plus, trebuie sa captezi audienta inserand in povesti personaje cunoscute.
De exemplu, o regula pe care cei din departamentul de vanzari ar trebui sa o respecte este de a incepe prezentarea cu ceva care sa capteze audienta din prima. Fiecare film, roman sau show de televiziune incepe in acest mod si iti mentine interesul in timp ce patrunzi in poveste. Fara aceasta prima regula, audienta isi va pierde din start interesul.
Regula numarul doi spune ca in discurs trebuie sa vorbesti despre audienta si nevoile ei si nu despre tine. Ca vanzator, poti juca rolul de cel mai bun actor, insa, rolul principal trebuie atribuit audientei si ce i se intampla ei.
A treia regula trebuie sa inlature toate indoielile audientei legate de produsul pe care il vinzi si sa fortezi publicul sa ia o decizie pe loc.