Cardurile de reduceri “Client Special”, o noua solutie pentru premierea si motivarea angajatilor
Ce este cardul de reduceri
Client Special?
Cardul Client Special este un card personalizat de reduceri, pe baza caruia posesorii acestuia, respectiv angajatii, clientii sau colaboratorii companiilor interesate, beneficiaza pe loc de importante avantaje, discounturi de pana la 35%, oferte speciale si cadouri, intr-o retea nationala in continua extindere, care numara la lansare peste 250 de magazine si prestatori de servicii din toate domeniile. Programul Client Special este dezvoltat in colaborare cu o serie de parteneri prestigiosi, lideri de piata intr-o gama larga de domenii de activitate, dintre care amintim: magazinele Domo, hotelurile Continental, clinicile Medicover, magazinele Internity, librariile Humanitas, Casino Palace, Restaurant Casa Vernescu, magazinele Cellini, tour-operatorul Accent Travel & Events, Videomax, centrele de infrumusetare BeautyLand si altele. In toate locatiile din tara ale acestor parteneri, posesorii cardurilor Client Special vor beneficia de importante reduceri de pret si oferte speciale.
Lista acestor parteneri este in continua dezvoltare, compania Client Management intentionand sa ofere beneficii si avantaje in toate locatiile importante de retail si servicii din Romania.
“Lansarea programului Client Special in aceasta perioada a anului ofera companiilor o solutie noua si eleganta de loializare si stimulare a angajatilor chiar inaintea sarbatorilor de iarna, care sunt in mod traditional cel mai important prilej de bilant si premiere in toate companiile si institutiile”, declara Directorul Executiv al Client Management, Cosmin Golea.
Directorul Executiv Client Management: “Programul Client Special se adreseaza in primul rand departamentelor de resurse umane si departamentelor de marketing din cadrul companiilor, sprijinind eforturile acestora de motivare si loializare a angajatilor, fidelizare a clientilor, stimulare si recompensare a partenerilor de afaceri si de intarire a brandului propriu”.
Avantajele de care se bucura companiile care isi vor premia angajatii sau clientii cu cardurile Client Special sunt importante, atat din punct de vedere fiscal, cat si din punct de vedere al costurilor.
Modalitati de utilizare
ale serviciilor Client Special
Serviciul Client Special are aplicabilitate intr-o serie intreaga de activitati menite sa motiveze sau sa loializeze angajatii, sa fidelizeze clientii sau sa recompenseze partenerii de afaceri.
a. Motivarea angajatilor – oferind angajatilor dv. cardurile de reduceri Client Special personalizate, pe langa intarirea sentimentului de apartenenta la companie, le oferiti acces la importante reduceri de pret permanente si oferte speciale ale unora dintre cei mai importanti comercianti sau prestatori de servicii din Romania, dintr-o variata gama de domenii: produse electronice, electrocasnice, servicii medicale, turism, divertisment, cultura, IT, servicii financiare etc.
b. Fidelizarea clientilor – adaugati valoare suplimentara metodelor clasice de fidelizare a clientilor, oferindu-le acestora acces la o serie extinsa de beneficii, complementare celor acordate direct de catre dv., daruindu-le cardurile de fidelizare Client Special personalizate cu compania sau produsul dv. In acest fel, programul dv. propriu de fidelizare va avea o noua valoare, oferind clientilor importante avantaje suplimentare.
c. Infiintati Clubul companiei dv. – reuniti in Clubul Companiei dv. pe toti angajatii, clientii sau colaboratorii dv. Acordati-le tuturor cardurile de membru Client Special si noi le vom oferi importante discounturi si oferte speciale in reteaua noastra de peste 250 de locatii in intreaga tara, apartinand partenerilor nostri: Domo, Medicover, Continental Hotels, Librariile Humanitas etc.
Toate beneficiile acordate, reduceri de preturi, oferte speciale, pachete personalizate etc. vor fi oferite angajatilor, clientilor sau membrilor clubului companiei dv. direct de catre Client Management Romania si partenerii nostri, neexistand costuri suplimentare pentru compania dv.
Beneficiile acordate membrilor Client Special se obtin prin simpla prezentare a cardului Client Special personalizat comerciantilor prezenti in lista partenerilor nostri.
In scopul facilitarii modalitatii de comandare, site-ul companiei, www.ClientSpecial.ro, permite companiilor interesate sa plaseze comenzile sau cererile de oferta online, urmand ca reprezentantii Client Management sa alcatuiasca pachetul de servicii cel mai apropiat de necesitatile clientilor.
Compania Client Management Romania este o companie infiintata in 2004 cu misiunea de a aduce pe piata romaneasca produse si servicii moderne bazate pe tehnologia cardurilor, care sa raspunda nevoilor de promovare, fidelizare si recompensare a companiilor si, totodata, sa atraga noi clienti pentru principalele lanturi de magazine si ofertanti de servicii din Romania.
Detalii suplimentare pot fi obtinute pe site-ul www.ClientSpecial.ro sau contactand compania Client Management Romania la tel. (021) 209.99.44 sau prin email: office@Client Special.ro .