Cât de fericiţi sunt românii?
Studiul îşi propune să devină un instrument util de lucru pentru specialiştii în marketing şi publicitate, o resursă preţioasă de informaţii pentru creatorii de politici publice şi un motiv de reflecţie pentru toţi românii interesaţi să amelioreze factorii de care depinde starea lor de bine.
"National Happiness este primul proiect realizat în România ce are ca obiectiv principal măsurarea Indexului de fericire al populaţiei şi determinarea diverselor aspecte ce influenţează fericirea”, precizează Marian Marcu, reprezentantul Novel Research. Măsurarea indexului de fericire al românilor va fi realizată după o metodologie complexă, aplicată deja cu succes la nivel global în cadrul proiectului The Happiness
Initiative din Seattle, Statele Unite ale Americii, şi care acoperă o arie exhaustivă de factori ai fericirii, incluzând sănătatea fizică şi mentală, starea de bine, satisfacţia materială şi profesională, nivelul de educaţie, echitatea socială, încrederea în instituţiile statului, calitatea mediului etc.
“National Happiness este o măsurătoare complexă a fericirii populaţiei ce are la bază indicatori obiectivi şi subiectivi, măsuraţi pe 12 domenii identificate ştiinţific de Universitatea de Stat din San Francisco şi “The Happiness Initiative” din Seattle. NH este un pas important în măsurarea indicatorilor de care ne pasă tuturor şi în determinarea mijloacelor prin care îi putem îmbunătăţi.”, adaugă Marian Marcu. Realizatorii studiului National Happiness sunt agenţia specializată în cercetare de piaţă şi sondaje de opinie Novel Research, boutique-ul de soluţii strategice creative Strategescu punct ro şi agenţia specializată în strategie şi creaţie în comunicare Arsenoaiei şi Mătăşel.