Câțiva tineri români au lansat cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului
Evenimentul, care reprezintă primul proiect voluntar al comunității Travel Massive România, se va desfășura la București, între 12 și 16 mai. Ca să ajungă la un număr cât mai mare de oameni, Experience Bucharest va fi promovat prin intermediul a 200 de persoane cu priză la publicul larg: specialiști în comunicare, bloggeri, vloggeri, jurnaliști de travel sau persoane publice pasionate de călătorii. Pe deasupra, mai multe companii cunoscute, precum Garanti, Toyota sau Uber, s-au arătat deja interesate să susțină acest eveniment inedit.
O SUTĂ DE VOLUNTARI IMPLICAȚI ȘI O AUDIENȚĂ POSIBILĂ DE ZECE MILIOANE DE OAMENI
În organizarea Experience Bucharest sunt implicați 100 de voluntari, care lucrează cu un buget „de sute de ori mai mic decât o campanie de reclame pe Eurosport”, după cum afirmă Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest. Evenimentul își propune să promoveze diversitatea experiențelor oferite de București unei audiențe de cel puțin 10 milioane de oameni.
„Am invitat persoane active și cu vizibilitate la nivel internațional, care sunt pasionate de călătorii. Toți acești influenceri au fost deschiși să participe la provocarea lansată de noi și să experimenteze spiritul unic al Capitalei. Estimăm că inițiativa noastră va avea un impact fantastic”, spune Tudor Maxim.
OBIECTIVELE EXPERIENCE BUCHAREST
Experience Bucharest are ca scop direct promovarea Bucureștiului, dar organizatorii se gândesc și la avantaje pentru industriile apropiate turismului. „Avem în plan beneficii concrete pentru toți cei care activează în domenii conexe turismului: companii aeriene, hoteluri, restaurante, cafenele, organizatori de tururi. Ne dorim creșterea înnoptărilor medii din București, de la două la trei nopți, precum și crearea unui conținut valoros pe toate canalele media și social media”, explică Tudor Maxim.
Totodată, Tudor Maxim speră că evenimentul va reprezenta un start și pentru alte proiecte de promovare turistică. „Ne dorim continuarea acestui eveniment în fiecare an”, mai spune el.
ZECI DE TURURI ȘI EXPERIENȚE TURISTICE PENTRU PARTICIPANȚI
Organizatorii, în colaborare cu partenerii care oferă cazare, transport sau locuri pentru activități specifice, au pregătit mai multe surprize pentru invitații din țară și din străinătate. Zeci de tururi și experiențe de turism alternativ, o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism, petreceri de socializare, precum și alte experiențe inedite.
În plus, pe parcursul celor cinci zile de desfășurare, participanții vor avea posibilitatea să-și facă singuri programul și să aleagă la ce activități propuse de organizatori iau parte.