Ce-ar face Google…
Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi.
Permite-le altora să aibă succes!
Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.
De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. […] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.
Lecția Google
Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei." Jeff Jarvis
"Ce-ar face Google? este o carte excepţională care surprinde schimbările radicale pe care internetul le-a generat în cultura noastră, în marketing şi în publicitate.", spune Craig Newmark, fondatorul Craigslist despre carte.