Ce poate însemna o zecime de secundă în plus
Potrivit studiului Akamai, lider mondial în servicii de Network Content Delivery (CDN), fiecare zecime de secundă de întârziere din timpul de încărcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie în sens negativ, cu până la 7%. Totodată, două secunde de întârziere din timpul de încărcare al unei pagini web de pe dispozitivele mobile poate crește bounce rate-ul cu 103%, 53% dintre utilizatori neașteptând mai mult de 3 secunde pentru încărcarea unei pagini.
„Uitându-ne la piața locală, site-urile a 9 din 10 magazine online se încarcă greu sau foarte greu, făcând experiența achiziției online mult mai greoaie. În cadrul competiției GPeC, am analizat peste 300 de platforme online locale, iar principalii factori ce determină slaba lor funcționare sunt dimensiunile mari ale paginilor, optimizarea limitată la nivel de programare și serviciile de hosting.”, menționează Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile și membru în cadrul juriului GPeC.
Principalele cifre și statistici eCommerce (atât pe mobile, cât și pe desktop) vor fi dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de comerț electronic, care se va desfășura pe 14-15 noiembrie 2017, la București. Vor fi dezbătute subiecte din domenii precum digital marketing, optimizarea ratei de conversie și content marketing. Printre cei mai importanți speakeri internaționali anunțați până acum se numără: Neil Patel (Co-Fondator Crazy Egg)– unul din cei mai buni specialiști în Marketing Online din lume, Oil Gardner (Co-Fondator Unbounce) – expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui magazin online, precum și Amy Harrison (Fondator Write With Influence), ce conduce una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume.