Cea mai veche companie farmaceutică din India vine în România și distribuie medicamente gratuite celor lipsiți de posibilități
Compania va accesa piața din România cu două game de suplimente naturale, lideri de piață pe segmentul lor: Dexorange și Natvie. În condițiile în care tot mai mulți români se confruntă cu probleme de sănătate cauzate de alimentația deficitară în vitamine și minerale, RFI Pharma, compania care asigură expansiunea Franco-Indian atât în România, cât și in Europa, anunță că în primele 6 luni de la lansare, 8.000 de produse în valoare de 150.000 RON vor fi oferite gratuit persoanelor cu boli cauzate de deficiențe de vitamine și minerale, dar și celor cu posibilități financiare reduse.
”Piața suplimentelor naturale din România este în continuă creștere, doar în anul 2015 s-a înregistrat o cifră de 500 milioane de euro, atât din vânzările în farmacii, cât și din cele online. Chiar dacă înregistrăm această valoare, țara noastră are mari carențe în ceea ce privește consumul de alimente nutritive, dar și de suplimente alimentare. Conform Euromonitor, la nivel european, se estimează că valoarea pieței de suplimente nutritive va avea o creștere anuală de 9.5%, de la 7.9 miliarde de dolari în 2015 la o valoare estimată de 8.7 miliarde de dolari în 2020. Țările fruntașe rămân Italia și Germania, însă Europa de Est arată o creștere surprinzătoare. Ne alăturăm trend-ului prin intermediul parteneriatului cu una dintre cele mai vechi companii de suplimente nutritive din India, Franco-Indian Pharmaceuticals, oferind clienților noștri acces la produse terapeutice utile și convenabile din punct de vedere al prețului.” spune Radu Procop, Marketing Manager RFI Pharma România.
“Tot mai multe cercetări concluzionează că românii se confruntă cu probleme nutritive semnificative. Printre eforturile pe care companiile din domeniul sănătății ar trebui să le facă pentru a îmbunătăți calitatea vieții românilor se numără și garantarea accesibilității unor medicamente și suplimente alimentare eficiente în diminuarea efectelor negative ale celor mai frecvente și nocive obiceiuri gastronomice.De aceea, împreună cu partenerii noștri de la Franco-Indian, am decis să oferim gratuit produse în valoare de 150.000 RON. Deși prețul convenabil al produselor Franco-Indian comercializate în România poate garanta accesul a cât mai multor persoane la produse, vom oferi 8.000 de produse către bătrâni și oameni cu posibilitati financiare reduse. Pachetele gratuite vor putea fi ridicate fie direct din farmaciile partenere, fie vor putea fi comandate online.” completează oficialul.