Cele mai apreciate campanii neconvenționale din lume vin la ADfel
Expoziția ADfel Galleries va fi realizată cu sprijinul New York Festivals (reprezentați prin AME Awards), Golden Drum și Golden Hammer. Agențiile și asociațiile din România care au înscris anul acesta lucrări neconvenționale sunt: Draftfcb, Logo Bigger, G2 Romania și Asociația Delivering Life.
Timp de o săptămână, între 12 și 18 august, pe terasa Fabrica, în fiecare seară de la orele 18.00, vor fi prezentate unele dintre cele mai inovatoare activări de brand care au fost realizate în ultimii doi ani, în zona culturală, socială, dar și corporate, pentru branduri românești și internaționale. Agențiile și asociațiile din România au înscris lucrări pentru Muzeul Țăranului Român, Nivea, Roaba de cultură, MemoPlus, ABSOLUT și Gala Oamenilor. Printre lucrările premiate la Golden Drum, New York Festivals (AME Awards) și Golden Hammer care vor fi prezente în cadrul ADfel Galleries sunt: McDonald’s, Technisches Museum Vienna, IKEA, Amnesty International, Greenpeace, Nissan, dar și altele recunoscute la nivel internațional.