CGS angajează 250 de persoane în primele două luni ale anului
Compania americană CGS furnizează companiilor soluţii de outsourcing în 18 limbi străine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate de multe verticale de business. În România, activitatea CGS este organizată în trei centre, respectiv în București, Brașov și Sibiu.
Dintre cele 250 de posturi scoase la concurs de CGS, circa 150 sunt în centrul de suport din Sibiu, iar aproape 100 sunt în cel din Braşov, majoritatea joburilor fiind adresate vorbitorilor de română sau engleză. Poziţiile disponibile în limbile engleză, franceză, italiană, spaniolă, germană sau olandeză sunt de Customer Care, Customer Support sau Technical Support; acestora li se adaugă posturile de Consultant Relaţii Clienţi, în limba română.
În România, CGS are aproape 3.000 de angajați, peste 75% dintre aceştia având sub 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenţi sau studenţi ai unor instituţii de învăţământ superior, majoritatea vorbind două – trei – unii până la cinci limbi străine. Conform uzanţelor din industria de profil, câştigul salarial depinde în primul rând de limba în care fiecare angajat îşi desfăşoară activitatea, precum şi de ansamblul competenţelor solicitate (tehnice, de negociere etc), aşa încât în primul an de activitate veniturile totale lunare (salariu, tichete de masă, bonusuri etc) variază în general de la venitul mediu brut pe economie până la peste 1.500 Euro brut.