Claudiu Dobrita si Razvan Capanescu – in juriul Golden Drum
Dupa ce a jurizat in 2009 la categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, Claudiu Dobrita, Director de Creatie la Draftfcb Bucuresti, va face parte si anul acesta din juriul Golden Drum. Aflat la a 18-a editie, festivalul de creatie publicitara al Noii Europe se va desfasura la Portoroz, in Slovenia, intre 5 si 8 octombrie 2011.
Competitia Golden Drum din acest an este impartita in doua mari sectiuni, numite Multi-Channel si Single-Channel. Fiecare dintre ele va fi evaluata de un juriu international format din reprezentanti de top ai industriei. Claudiu Dobrita va juriza sectiunea Multi-Channel, care cuprinde sase categorii competitive: comunicare integrata, direct marketing, digital, evenimente, relatii publice si campanii inovatoare.
“Golden Drum a fost dintotdeauna un El Dorado pentru creativii Noii Europe. Imi amintesc ca in 2002-2003 aici era reperul pentru noi, nimeni nu se uita mai departe, era un fel de first we take the region, then we take the world. Aici se concentrau orgoliile, orgolii care se udau sau se ostoiau, dupa caz, in serile de petreceri multinationale de dupa gale. Sunt curios cum va functiona noua departajare a categoriilor in multi- si single-channel, dar sunt convins ca va fi in continuare despre idee, curaj, relevanta, rezultate si respect de sine. Abia astept.” – a declarat Claudiu.
Conform iqads.ro, Razvan Capanescu va juriza pentru sectiunea Single Channel (care cuprinde subsectiunile Film, Press, Outdoor, Radio, Direct communication, Corporate & brand materials, Digital, New or innovative), iar Claudiu Dobrita va face parte din juriul sectiunii Multi-Channel (in care sunt incluse categoriile: Integrated communication campaigns, Direct campaigns, Digital campaigns, Events, Public relations, Innovative campaigns).
"Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine. Poate de aceea le consider cu atat mai mult importante. Pana la urma este vorba despre cum anume alegi sa joci. Ca in fotbal, una e cand marchezi in timpul jocului dupa o faza frumoasa si alta cand dai gol de la 11 metri, dupa un plonjeu shakespirian in zona de penalty. Cu aceasta convingere m-am alaturat echipei Publicis acum aproape 5 ani. Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie. Am castigat premii remarcabile pentru clientii nostri importanti, cum ar fi: Bitdefender, HP, Nissan, Orange sau Renault”, a declarat Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis.
Din 2006, Razvan Capanescu este Chief Creative Officer la Publicis Bucharest. De asemenea, Razvan Capanescu este membru al Art Directors Club si a reprezentat Romania in cadrul juriilor unor festivaluri ca Ad Stars, Eurobest si New York Festival.
Claudiu Dobrita a intrat in publicitate in 2002, ca junior copywriter al Leo Burnett. Din 2007 pâna in 2011 a fost Creative Director la Grey Bucharest, cu atributii locale si regionale pe o serie de conturi internationale. Incepând din martie 2011, Claudiu a devenit Director de Creatie al echipei Draftfcb Bucuresti. Experienta sa de jurat include participari la New York Festivals, Eurobest si Golden Drum, in anii 2008-2009.
In cei noua ani de publicitate, Dobrita si-a trecut in palmares premii si nominalizari la Ad’Or, AdPrint, Golden Drum (printre care un Golden Watch in 2007), EACA Care Awards, Eurobest, Epica si Cannes Lions si a participat la constructia sau manifestarea unor branduri precum Romtelecom-Clicknet, HapiHap, Bancpost, Vodafone, Altex, Philips, Nivea si Redd’s.