Clientul Anului la Eurobest 2011
Cu nume ca IKEA sau Volkswagen pe lista laureaţilor, „Clientul Anului” este un premiu de valoare pentru orice advertiser european şi confirmarea internaţională pentru acei jucători din business care se remarcă prin marketing inovator, dublat de campanii creative. După un an mare la Cannes, la Lisabona se celebrează săptămâna viitoare creativitatea europeană de ţinută.
Este pentru prima dată când la Eurobest în juriu sunt doi reprezentanţi ai noştri – Imola Zoltan – McCann PR, companie afiliată Weber Shandwick şi Adrian Botan – McCann Erickson România. Meritul pentru alegerea Kandia în postura de ”Client al anului” le aparţine exclusiv. Prin proiectul lor au reuşit să ducă mai departe nu doar povestea unui brand, ci şi numele României. „Kandia Dulce a riscat consistent aprobând lansarea unei campanii curajoase de relansare a brandului Rom. Frumuseţea ei? Nu doar un studiu de caz interesant din perspectiva marketingului şi a comunicării, ci şi un proiect valoros la scara revitalizării valorilor naţionale. E formidabil să vezi cum branduri tradiţionale îşi provoacă într-o astfel de grila consumatorii. Clientul anului este, de aceea, un premiu binemeritat”, a declarat Philip Thomas, preşedintele festivalului.
Premiul va fi oferit Elenei Petrea, Senior Brand Manager si Gianinei Popescu – Brand Manager la gala premiilor Eurobest, ce va avea loc la 30 noiembrie, la São Luiz Theatre din Lisabona.