Conferința organizatorilor de evenimente – „The story behind the scenes”
„The story behind the scenes” va include 10 ore de prezentări, interacţiuni şi workshop-uri care vor aborda tendinţele internaţionale din industria de organizare de evenimente, noile tehnologii şi provocări pentru profesionişti dar şi importanţa educaţiei în domeniu. Platforma EVENTHEROES care se lansează în cadrul evenimentului va fi dedicată exclusiv industriei de profil din România.
Printre numele confirmate la prima ediţie EVENTHEROES – „The story behind the scene”, se află: Julius Solaris –fondatorul eventmanagerblog.com, unul dintre cele mai citite bloguri dedicate organizatorilor de evenimente şi autorul „The Event App Bible”, Jan Scheele – Directorul TEDxAmsterdam şi TEDxMaastricht, Rai Shacklock –Head of Fundraising pentru UK Centre for Events Management (UKCEM), Guido Jansenss – Managing Partner EMAGIC, cel mai mare organizator de concerte din România, Joe Goldblatt – Director Executiv la Centrul Internaţional pentru Studiul Evenimentelor Planificate (ICSPE), autorul primului manual de management de evenimente.
„Potenţialul pieţei locale de organizare de evenimente este sub-utilizat şi suntem încă în etapa de dezvoltare a acestei industrii. Prin EVENTHEROES, lansăm o iniţiativă de informare, educare şi inspiraţie pentru cei care activează pe această piaţă, fie că vorbim de organizatori, clienţi sau furnizori. Oamenii din industrie cu care am discutat despre ideea şi nevoia unui astfel de eveniment şi-au arătat repede sprijinul şi entuziasmul faţă de iniţitivă, pe care au simţit-o ca fiind foarte necesară în România.” afirmă Andrei Dinu, Managing Partner, EVENTHEROES.
Vorbitorii invitați la prima ediţie EVENTHEROES – „The story behind the scenes” au legături strânse cu industria de organizare de evenimente din Marea Britanie, aflată în top 5 la nivel mondial din punctul de vedere al valorii. Anual piaţa de profil din Regat depăşeşte valoarea de 36 de miliarde de lire sterline şi angrenează peste 550.000 de profesionişti în peste 1,3 milioane de evenimente.
Conferința este dedicată managerilor de evenimente din agenţiile de profil dar şi din companii, din agenţiile de advertising şi PR, profesioniştilor din HR şi specialiștilor de Comunicare internă, operatorilor din industria de turism şi furnizorilor de servicii dedicate evenimentelor. Biletele pot fi achizitionate online, pe site-ul evenimentului www.eventheroes.ro.