Connex si Vodafone au inceput
Deocamdata, cele doua culori au aceeasi intensitate si, o perioada, vor sta una langa alta, pana cand brandul Vodafone va inlocui complet numele Connex. De acum, nu mai vorbim de Connex, ci de Connex-Vodafone. Aceasta este prima etapa a introducerii in Romania a celui mai important jucator de pe piata mondiala a telefoniei mobile. Prezent in 41 de tari de pe patru continente, avand mai mult de 60.000 de angajati si peste 165 de milioane de clienti, Vodafone reprezinta cea mai mare comunitate mobila din lume.
Conferinta de presa de la Marriott, de pe 28 octombrie, a reprezentat inceputul campaniei “Impreuna”, care cuprinde spoturi TV, radio si printuri de presa si outdoor. Dar, mai presus de acestea, “Impreuna” inseamna lansarea in Romania a primului produs marca Vodafone: Vodafone Family. Acesta este o oferta de abonament pentru familii, care permite apeluri de voce gratuite, de pana la 500 de minute, in grupuri familiale de doi pana la sase membri.
“Din acest moment, Connex si Vodafone sunt Impreuna intr-o campanie care imbina ambitia, pasiunea si optimismul celor doua branduri de varf. Impreuna suntem mai puternici si vom imbogati vietile clientilor nostri, datorita fortei unice a liderului mondial al comunicatiilor mobile. Impreuna vom continua sa fim alaturi de romani si de aspiratiile lor, sa sprijinim comunitatea si oamenii din jurul nostru si sa contribuim la dezvoltarea unor oportunitati interesante pe aceasta piata”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer Connex, cu prilejul inceputului “logodnei” dintre Connex si Vodafone.