Cu ARMA îndreptată către audienţa TV
Totodată, după 1 ianuarie 2012 A.R.M.A. va începe, împreună cu partenerii de la Kantar Media Audiences, testarea măsurării şi raportării consumului de conţinut video pe PC-uri şi online.
A.R.M.A. se află în discuţii exploratorii cu Kantar Media Audiences cu privire la serviciul de Return Path Data (RPD), serviciu care se doreşte să completeze Serviciul Naţional pentru Măsurarea Audienţelor TV (SNMATV).
Asociaţia a sărbătorit aseară zece ani de existenţă în care organizaţia şi-a păstrat neschimbat scopul iniţial, acela de a furniza membrilor săi informaţii imparţiale, precise şi obiective referitoare la audienţa mass media din România. Prin publicarea datelor de audienţă, manifestând în permanenţă deschidere către toate tehnologiile noi pe care doreşte să le cerceteze, A.R.M.A. va rămâne asociaţia care anunță „moneda de schimb” pentru cel mai important mediu de comunicare.
A.R.M.A. numără peste 90 de membri, stații TV, agenții de media şi publicitate şi clienți de publicitate şi este o organizaţie recunoscută la nivel internaţional, fiind membră a European Media Research Organisations (EMRO) şi a International Joint Industry Committees Association (i-JIC). Preşedintele A.R.M.A. este membru al Consiliului Director al I-JIC.