Cum arată hypermarketul ideal în viziunea clienților
Comerțul modern, adică supermarket, hypermarket etc, are o valoare anuală de aproape opt miliarde de euro. Și o concurență pe măsură, piața fiind destul de aglomerată. Ceea ce face cu atât mai interesant de văzut cum pot fi atrași clienții în magazin, astfel încât să prefere un anumit brand în detrimentul altuia. Studiul realizat de Exact Cercetare și Consultanță a luat în considerare doar dorințele clienților, lăsând deoparte practicile de marketing.
Cu rezultate foarte interesante. Cea mai semnificativă este că mersul la cumpărături nu mai reprezintă la momentul actual doar o simplă necesitate în viziunea clienților hypermarketurilor, ci aceștia își doresc ca experiența cumpărăturilor să fie una completă, care să le asigure pe lângă accesul la o gamă variată de produse la cel mai mic preț, posibilități de relaxare, de servire a mesei și chiar de fumat în cadrul hypermarketului.
Citește mai multe pe Businesscover.ro