Cum demonstrezi eficienţa în coaching măsurând rezultatele
În cadrul sesiunii din 30 mai, participanţii vor putea diseca studii de caz atent selectate pentru a prezenta rezultatele obţinute şi motivele pentru care coaching-ul este o metodă eficientă de transformare şi de obţinere a unor rezultate concrete.
Vor prezenta propriile studii de caz veterani ai pieţei locale de coaching precum Mihai Stănescu şi Rodica Obancea, alături de cei din noul val, ca Dan Staicu, Laura Hurubaru sau Raluca Mohanu. De asemenea, Ana Iorga, expert în Neuromarketing, va prezenta modalităţi prin care neuroştiinţa poate fi utilizată în coaching.
Întâlnirea mai propune spre discuţie şi alte subiecte importante, printre care „Harta pentru Generaţia Y”, alături de Alina Tudose (Managing Director & Head of Strategy, Cohn & Jansen JWT), care va explica ce înseamnă branding-ul din perspectiva unui coach, antrenor şi freelancer, „Coaching pentru Generaţia Y”, alături de Vlad Bog, (HR Country Lead, Microsoft), punctând care sunt caracteristicile Generaţiei Y şi cum coaching-ul poate avea o influenţă importantă.