Cum putem comunica mai bine sportul?
Evenimentul care va avea loc pe 12 octombrie aduce la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociațiile/ federațiile/ ONG-urile care dezvoltă activități în domeniul sportiv, precum și sportivi de performanță.
“Jocurile Olimpice de la Rio 2016 sunt și ele un indiciu pentru momentul la care se găsește sportul românesc acum. E nevoie de o nouă strategie pentru un altfel de viitor și poate că începutul stă în dezbateri, pentru ca apoi să trecem la fapte. Marketingul, comunicarea în sport este o rotiță esențială a acestei noi strategii. De aceea, prin Sports Marketing în România dorim să vorbim despre cum companiile pot folosi valorile sportului – forță, perseverență, performanță, fairplay – pentru a face bine comunității si pentru a avea în echipă oameni senini, motivați, proactivi și eficienți; despre cum putem comunica mai bine sportul si activitățile ce implică mișcare și o viață mai sănătoasă; despre cum putem schimba, fiecare dintre noi, în domeniul lui, fața sportului românesc” spune Raluca Mihăilă, Events Manager, Adrenallina Sports PR & more, organizatorul evenimentului.
Detalii găsiţi aici