Cum vrea un român stabilit în Belgia să aducă muzica în viaţa copiilor
Jooki este un jukebox pentru copii cu proprietăţiile unui Hi-fi speaker şi designul unei jucării smart interactivă. Campania lor a fost lansată pe Kickstarter pe 6 iulie. „Jooki este creaţia a trei taţi geek care au renunţat la job-urile lor hi-tech, pentru a lansa MuuseLabs. Urmărim să creştem experienţa muzicală a copiilor din secolul acesta”, spune fondatorul, român, Theodore Marescaux.
De ce Kickstarter?
Alegerea Kickstarter că platforma de lansare pentru Jooki a fost o decizie luată mai mult din raţiuni de marketing pentru construire a unei prime baze de clienţi şi comunităţi de fani ai produsului, decât strict pentru aspectul financiar. Mulţi spun că au “strâns bani” pe Kickstarter, însă în opinia lui Theodore, este o utilizare greşită e termenului, întrucât sumele puse la dispoziţie ca opţiuni pentru produse sunt pur simbolice şi nu reflectă preţul real al produsului final. Sumele reprezintă mai degrabă un angajament pe care creatorii proiectului şi-l iau faţă de fanii produsului pentru a livra ceva la care aceştia au visat.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.