Customer Care
Cursul, organizat de Schultz Consulting, isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucrul cu clientii aplicate pentru cei care interactioneaza cu acestia. Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care interactioneaza.
Cursantii vor exersa tipurile de ascultare activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. De asemenea, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand, in egala masura si capacitatea de a oferi si de a primi feedback.
La finalul cursului, participantii vor fi capabili sa demonstreze o comunicare autentica in lucrul cu clientii, sa identifice barierele din comunicare si sa gaseasca solutii pentru depasirea acestora. In plus ei ar trebui sa capete abilitati privind acordarea si primirea de feedback si sa invete sa utilizeze corect tipurile de comunicare pentru a obtine un maxim de eficienta din fiecare interactiune cu clientii.