Declarația 200 de la ANAF se poate completa şi online
Pentru a demonstra importanța arhitecturii informaționale (AI) și a conținutului în orice situație, membrii agenţiei au propus o soluție online de completare a Declarației 200 de la ANAF. Formularul tipărit a fost reorganizat din punct de vedere al AI, astfel încât completarea acestuia să fie mai ușor de făcut de către persoane care nu dețin noțiuni juridice avansate sau de fiscalitate. Cu ajutorul noii soluții, utilizatorii primesc informații și exemple concrete, afișate în mod contextual. Prototipul prezentat la WIAD 2014 beneficiază de responsive design, fapt care îl face ușor de accesat de pe mobil și tabletă. Formularul este disponibil online la adresa www.d200.grapefruit.ro și poate fi tipărit, semnat și depus la ANAF.
La WIAD 2014, s-a discutat atât despre crearea unui conținut relevant și adaptat nevoilor utilizatorilor, cât și despre crearea unei experiențe pozitive printr-o arhitectură informațională îmbunătățită. Lucian Georgescu (Managing Partner, GAV) a vorbit despre importanța poveștilor construite în jurul brandurilor. Corina Săftescu (Director Editorial, CTRL-D) a discutat despre dificultatea de a crea conținut de calitate pentru o publicație de nișă și provocările cu care se confruntă un publisher în realizarea strategiei de conținut.
Adrian Iacomi (UX Designer & Partner, Cactus Ideas) a exemplificat, printr-un exercițiu de comparare a mai multor funcționalități disponibile în magazinele online din România, ce înseamnă o arhitectură informațională corectă.
Lucia Ciucă (Marketing Manager, eMAG) și Cornel Baloleanu (Product Manager, PayU) au vorbit despre modificările care au dus la optimizarea procesului de plată online pe site-ul eMAG, prin implementarea unei noi pagini de plată.
Prezentarea lui Gabriel Pătru (IAB Expert & Integrated Communications Manager, Media Direction, BBDO) a rezumat necesitatea de a avea o viziune globală și integrată asupra brandurilor. Pătru a subliniat importanța creării și transmiterii unor experiențe unitare pentru consumatorul final.