Descopera primul si singurul model de Neuromarketing stiintific din lume
Zilnic suntem “bombardati” cu sute de mesaje, care vor sa ne vanda cate ceva. Dar, cate dintre ele reusesc macar sa ne atraga atentia? Extrem de putine. Daca vrei sa fii vazut, sa convingi si sa vinzi inteligent, neuromarketing-ul este raspunsul.
Neuromarketingul combina neurologia cu marketingul si ajuta specialistii din domeniu sa tinteasca exact acea parte a creierului responsabila cu luarea deciziilor de cumparare.
Daca esti specialist in marketing, comunicare sau om de vanzari si vrei sa afli ce anume te determina sa optezi pentru un produs in detrimentul altuia, vino la Neuromarketing Conference. Evenimentul va avea loc pe data de 26 septembrie 2014 si il are ca invitat pe Dr. Christophe Morin, fondatorul SalesBrain, prima agentie de neuromarketing.
Dr. Christophe Morin are 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului si a dezvoltat o adevarata pasiune pentru a intelege ce ii determina pe oameni sa cumpere. Contributia sa in dezvoltarea neuromarketingului a fost rasplatita de Advertising Research Foundation care i-a acordat premiile “Great Mind Innovation Award” si “Great Mind Award”.
Indiferent de nivelul tau de experienta, de la aceasta prezentare vei pleca cu o modalitate de a vinde mai rapid si mai previzibil. Prezentarea lui Christophe, sustinuta pentru peste 25.000 de directori din peste 20 de tari incluzand si 6000 de CEO, este in mod constant evaluata la 4,9 puncte pe o scara de 5 puncte.
In cadrul evenimentului vei afla care sunt cei 6 stimuli necesari pentru a ajunge la partea resposabila cu luarea deciziilor din mintea (creierul) clientului dumneavoastra, care sunt “suferintele” care-i indeamna pe clienti sa ia o decizie, cum sa dezvolti argumente puternice si creative pentru a apara beneficiile unice ale produsului sau serviciului pe care il oferi, vei putea sa demonstrezi de ce propunerea ta este atractiva si care este castigul clientului folosind cele mai convingatoare dovezi si vor fi prezentate cele mai noi descoperiri in domeniul Neuromarketingului.
Evenimentul este realizat de revista Biz, in parteneriat cu Avon si UniCredit Tiriac Bank.
Programul integral al conferintei poate fi citit aici.