DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami în marketing şi vânzări?
În România 41% dintre consumatori sunt deja digitali. Aceştia se informează online, au acces la reviews, pot verifică din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing, aleg cum doresc canalul de cumpărare. În acest context, 62% dintre consumatori se informează exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumpărare este 56-67% bazată pe sfaturile date de prieteni şi cunoştinţe, iar numai 21% sunt influenţaţi de loialitatea faţă de brand.
"Digitalizarea este efectul revoluţiei internetului şi a transformărilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate însemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru întreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la creşterea exponenţială a volumului de date iar utilizarea relevanţă a acestora pentru marketing şi vânzări este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital în vânzări şi creşterea veniturilor pentru companie este una din marile întrebări la care oamenii de marketing şi vânzări din era digitală încearcă să răspundă", susţine Diana Dumitraşcu, Director Executiv, Kompass România şi Doingbusiness.ro.
“DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami în marketing şi vânzări?” este tematica conferinţei organizate de Doingbusiness.ro, în data de 8 noiembrie 2016.