Doua manifestari sub egida CODECS
Project Management Forum:
Managementul de Proiect,
de la Idee la Succes
Pe 5 octombrie a avut loc prima editie a Project Management Forum, care, sub titulatura “Managementul de Proiect, de la Idee la Succes”, si-a propus ca obiective majore: promovarea managementului de proiect in mediul de afaceri romanesc, stimularea dezvoltarii de competente profesionale si organizationale in managementul proiectelor, dezvoltarea legaturilor cu forumuri similare internationale si facilitarea schimburilor de competente, dezvoltarea oportunitatilor de afaceri in domeniile cu activitate orientata pe proiecte.
Au sustinut prezentari: Tom Mochal, Presedinte TenStep, Inc, SUA; Sebastian Cazacu, Managing Director, TenStep Romania; Adrian Stoian, Partner Solutions Technical Specialist, Microsoft Romania; Irinel
Velcescu, Senior Consultant, Louis Berger; Dinu Bumbacea, Partener si Dan Iancu, Director, PricewaterhouseCoopers; Bogdanel Budeanu, Director Departament Primavera, TotalSoft; Simona Bonghez, Certified Project Manager, SAS Institute; Andra Calin, Rebranding Project Manager, ORANGE; Tudor Galos, Desktop Product Manager Information Worker& Windows Client Group, Microsoft Romania; Florin Banateanu, Director de Programe Socio-economice, PNUD; Daniela Cretu, Director – Program Office, Raiffeissen Bank; Lucian Mandruta, Alter Media; Dr. Augustin Purnus, Presedinte PMI Romania, Mircea Mihai, Director Program Management de Proiect, CODECS.
“Dorim sa atragem atentia mediului de afaceri asupra beneficiilor ce se pot obtine printr-o abordare profesionista a managementului proiectelor si programelor. In urmatorii patru ani, Romania va trebui sa se alinieze la formatul, la procedurile de raportare si audit prin care se edifica integrarea europeana si globala. Toate acestea presupun o practica profesionala in managementul de proiect, transferabila, transparenta, inteligibila si flexibila”, a spus Mircea Mihai, Director Program Management de Proiect, CODECS.
Seminarul de Resurse Umane
Sub egida “Dezvoltarea Resurselor
Umane – Practici Internationale vs. Experiente Romanesti”, CODECS si World Trade Center au organizat cea de-a cincea editie a Seminarului de Resurse Umane.
Evenimentul a fost structurat pe doua sectiuni: o sesiune plenara, urmata de work-shop-uri, avand ca teme “Strategii si instrumente de dezvoltare a Resurselor Umane” si “Politici si etica in dezvoltarea resurselor umane”. Alaturi de practicieni din Romania, la seminar a participat si un grup de reprezentanti straini ai sferei academice si de cercetare in domeniul resurselor umane. Acestia au prezentat rezultatele unor cercetari intreprinse la nivel european, referitoare la dezvoltarea resurselor umane.
Subiectele aduse in discutie au cuprins si alte tematici, incepand de la invatare si dezvoltare personala, pana la coaching corporativ si schimbarea in organizatii.
Referitor la evolutia domeniului resurselor umane in Romania din ultimii ani,
Catalin Ionescu, Presedinte & CEO CODECS, a afirmat: “Intr-un mediu tot mai imprevizibil, resursele umane constituie capitalul cel mai important pentru companiile care vor sa ramana competitive. Criza economica mondiala a lasat sa se intrevada ca reinnoirea sistemelor de gestiune a resurselor umane reprezinta singura cale de iesire din impas. Rezultatele inregistrate in ultimii ani demonstreaza ca organizatiile care au descoperit cum sa mobilizeze oamenii si sa utilizeze dinamismul echipelor au avut un avantaj considerabil in competitia tot mai stransa existenta acum pe piata.
In nici un domeniu social investitiile nu sunt asa de mari si atat de indelungate precum in cel al resurselor umane, dar fara un sprijin substantial din partea societatii, aceste investitii sunt absolut neputincioase”.
Cristian Radu, Director Marketing &Vanzari, CODECS, ne-a declarat: “Initiativa noastra s-a bucurat si in acest an de sprijinul a numeroase companii si publicatii de prestigiu, precum: TotalSoft (partener oficial), Sodexho Pass (partener principal), Total Business Solutions, Excon Consultanta si Stanton Chase Ward Howell Romania (parteneri), revistele Capital si Cariere (parteneri media), fapt ce ne face sa fim increzatori in succesul pe termen lung al seminarului”.