ecomTEAM 2020: The machines are here – și un prim top speaker internațional
Studii în exclusivitate pentru participanții la eveniment, activări și expozanți cu cele mai noi tehnologii și produse aferente zonei omnichannel, prezentări și panel-uri dinamice, plus workshop-uri “hands on” specializate. La toate acestea, adăugăm și conceptul de eCom Stories. Așa putem defini, pe scurt, ecomTEAM 2020, evenimentul de eCommerce regional, aflat deja la a 10-a ediție aniversară.
Profită de Oferta Early Bird și achiziționează acum biletele pentru ecomTEAM 2020, cu 30% discount!
Evenimentul va avea loc pe 31 martie și 1 aprilie, la Brașov, Hotel Kronwell, și se redefinește pentru a fi în ton cu noul model de a face business – mai deschis, mai interactiv, speakeri care vor oferi insight-uri despre construirea unui business, eșecuri, provocări și strategii pentru a reuși în afaceri.
ecomTEAM introduce “eCom Stories”, un format în care tineri antreprenori și manageri vorbesc despre afacerile la care pun umerii, reușite și challenge-uri, participanții putând discuta cu aceștia și, în pauzele de networking, să schimbe idei și cărți de vizita pentru potențiale parteneriate. Discuțiile vor fi dinamice, rapide și punctuale.
Studiu exclusiv, revelator, demarat de Gemius
În premieră la ecomTEAM, Gemius, unul dintre liderii pieței de studii și analize de piață, va răspunde unor întrebări precum: ce influență reală are advertising-ul, sub diferitele sale aspecte, asupra cumpărătorilor, dar și cât de sugestibili pot fi influencerii în decizia de achiziție.
Unul dintre primii top speakeri este Rok Hrastnik, lider regional în zona de eCommerce, cu o bogată istorie în dezvoltarea și extinderea business-urilor de comerț online în Europa. Din 2004 până în 2011 a dezvoltat business-ul Studio Moderna introducându-l cu succes pe 22 de piețe europene, iar acum este CEO la Sensilab, unde a extins business-ul de la o singură piață la 23, inclusiv România.
Rok te va ghida prin fazele cruciale ale extinderii interne și internaționale ale unui business de eCommerce online, îți va oferi ponturi despre motoare de creștere și strategii de sustenabilitate.
Cea de-a doua zi este dedicată workshop-urilor de tip hands on, oferite de specialiștii din piață, interactive.