Edenred a certificat 6.000 de magazine partenere și lansează o campanie de crowdsourcing
„Tichetele de masă electronice sunt un pilon de bază în programele moderne de beneficii extra-salariale ale clienților noștri, iar rețeaua de acceptare joacă un rol cheie în asigurarea unui grad mare de satisfacție în rândul utilizatorilor. Certificarea rețelei de comercianți parteneri vine din dorința de a fi punctul de referință pe piața cardurilor de masă, și de a oferi clienților un grad cât mai mare de profesionalism și transparență”, declară Dana Sîntejudean, Director General Adjunct al Edenred Romania.
Edenred este lider detașat al pieței tichetelor de masă electronice, având peste 150.000 de carduri Ticket Restaurant® emise în perioada octombrie 2015 – august 2016. Cardurile de masă Ticket Restaurant® de la Edenred pot fi utilizate pentru a achizitiona produse alimentare în toate lanțurile de hypermarketuri și supermarketuri, dar și in mii de magazine alimentare de proximitate, cantine, pizzerii si restaurante.
Campanie de crowdsourcing cu recompense pentru utilizatorii cardurilor Edenred
Edenred a inițiat o campanie permanentă de crowdsourcing, prin care toți utilizatorii cardurilor de masă Ticket Restaurant® pot indica magazinele sau restaurantele încă neafiliate pe care le doresc adăugate în rețea. La fiecare șase luni, contributorii care propun noi comercianți în rețeaua de magazine partenere la cardurile Edenred sunt premiați cu carduri cadou, prin tragere la sorți.
Campania a demarat la data de 25 iulie și se va derula pe durată nelimitată, detalii fiind disponibile online pe edenred.ro.