Facebook intră in competiție directă cu Twitter
Din informațiile disponibile în acest moment înțelegem că utilizatorii de dispozitive mobile vor putea să descarce noua aplicație a Facebook și vor putea apoi să selecteze publicațiile sau organizațiile de media pe care vor să le urmărească prin intermediul acesteia și subiectele despre care doresc să primească alerte. Până în acest moment, Facebook ar fi selectat doar câteva companii de media partenere pentru proiectul pilot al aplicației.
Cum ar trebui să funcționeze aplicația? Atunci când apar breaking news-uri, publicațiile partenere Facebook vor crea notificări care vor fi transmise instantaneu utilizatorilor aplicației.
Alertele vor putea să includă un text de până la 100 de caractere și un link către știrea publicată pe site-ul publicației partenere Facebook. După primirea breaking news-ului, oamenii vor putea să dea click pe linkul primit alături de alertă pentru a citi întregul articol pe site-ul respectivei publicații care a creat notificarea. Important de știut și de reținut este că o publicație nu poate să facă o alertă în numele unei alte publicații, ceea ce dă o siguranță utilizatorilor.
Prin lansarea acestei aplicații, Facebook va intra în directă competiție cu platforma de microblogging Twitter, care este în general percepută ca fiind principalul mijloc de distribuție a breaking news-urilor atunci când se întâmplă evenimente majore la nivel internațional.
Mai jos este un print screen a ceea ce va fi sistemul de notificare a breaking news-urilor: