Generaţia millenials, cei mai importanţi clienţi. Ce preferinţe au şi cum îi fidelizezi
Generaţia Y, despre care se vorbeşte atât de mult în prezent, este cu siguranţă provocarea momentului pentru retaileri. „Este generaţia care pune întrebări, care provoacă lucruri, îşi doresc să crească şi să se dezvolte. În acelaşi timp, este considerată o generaţie imatură, lipită de telefon, impertinenţă şi indolenţa, aflată într-o adolescenţă întârziată. Dar, toţi membrii ei arată la fel? Care sunt lucrurile care îi separă”, a început Alina Stepan prezentarea despre millenials.
Cu singuranţă, există diferenţe clare între generaţia actuală şi cea a părinţilor, fiind mai importante valori precum echilibrul între viaţă personală şi muncă dar şi sintagma „trăieşte viaţă din plin”, spre deosebire de generaţiile anterioare care erau interesate mai degrabă de stabilitatea financiară sau petrecerea timpului cu familia, conform studiului Ipsos.
Citeşte mai multe pe WALL-STREET.RO.