Grupul BAXI a intrat pe piata romaneasca
Baxi Romania S.A. a luat fiinta in urma joint-venture-ului incheiat intre Westen Termo si Baxi Overseas Ltd., membra a Grupului Baxi. Capitalul noii companii se ridica la peste 500.000 Euro.
Implementarea strategiei Baxi se bazeaza pe profesionalismul si performantele angajatilor sai. “Dezvoltam o cultura de companie de inalta performanta care face posibila ascensiunea firmei, mentinerea avantajelor competitive si chiar dezvoltarea de avantaje noi, precum si crearea unui mediu de lucru placut, bazat pe relatii de incredere si de recunoastere a performantelor”, spune Claudiu Stanciu, Director General Baxi Romania. Elementele de baza in reusita si implementarea unei inalte culturi de firma sunt cele sase valori promovate intern: respectul, antreprenoriatul, munca in echipa, ambitia, increderea si integritatea. Westen Termo are in prezent un numar de 10 angajati, specialisti in domeniile in care profeseaza. Structura noii companii Baxi Romania va fi de 18 persoane, departamentele de vanzari si marketing vor fi impartite pe cele doua branduri promovate: Baxi si Westen.
Vor fi deschise cateva pozitii manageriale noi pentru care procesul de recrutare va incepe din interiorul firmei, compania incurajand promovarea angajatilor care demonstreaza aptitudini si calitati manageriale si de leadership.