Hipsterul american
Portretul șabon al hipsterului este dificil de făcut. Termenul se referă la subcultura tinerilor și adolescenților din mediul urban, clasa de mijloc, și a apărut, se pare, în anii în anii ‘40, în epoca jazz-ului. De atunci a evoluat odată cu anii. Serialul “American Hipster” nu-și propune să stabilească niște parametrii, ci prezintă oameni care dau naștere unor tendințe. Fie că sunt proprietari de cafenele deosebite, barmani care organizează evenimente neobișnuite, fermieri bio sau artiști, hipsterii sunt trendsetteri care, pe scurt, fac ce vor să facă și trăiesc viața pe care vor să o trăiască. Fiecare episod are până în zece minute și este foarte clar structurat, ca orice lucru făcut de americani. De altfel, veți vedea că și portretele prezentate sunt foarte bine alese și foarte diverse. Diversitatea este destul de limpede și între orașe. Într-un fel sunt hipsterii de la San Francisco și altfel sunt cei din Austin, Texas. La fel și preocupările lor, care vă promit că vă vor surprinde. În același timp, American Hipster este și un serial motivațional, care ar putea să mobilizeze și tinerii de la noi. Nu e suficient să fii cool, să mergi doar în anumite locuri și să te îmbraci nu știu cum. Sau să afli primul ce trupă urmează să vină în România. Hipsterii americani, după cum veți vedea, sunt persoane sofisticate, dar nu neapărat pentru că se poartă într-un fel, ci pentru că fac anumite lucruri. Aici găsiți câteva episoade, însă vi le recomand cu caldură pe toate.