Imbunatatirea continua
Primele zile ale lunii decembrie au prilejuit deschiderea "KAIZEN Manager Club", o platforma menita sa coaguleze toate competentele nascute sub semnul filozofiei de management a lui Masaaki Imai. Intentia organizatorului – Institutul KAIZEN – este ca membrii clubului sa se intalneasca trimestrial pentru a impartasi din experienta acumulata intre timp in propriile companii. "Cum sa implicam personalul din organizatie in imbunatatirea continua a performantei?" a fost tema sub care s-a desfasurat evenimentul de debut.
Valentin Constantin, Manager Imbunatatire Continua, la Pirelli Tyres Romania, a prezentat studiul de caz al fabricii de cauciucuri de la Slatina. De la slide-urile continand informatii despre rezultatele aplicarii principiilor KAIZEN, cei prezenti – directori, manageri si specialisti implicati in imbunatatirea continua – au trecut la discutii si dezbateri, dinamizate de intrebari. Dupa cum preciza Julien Bratu, Director al KAIZEN Institute Romania, aceasta este forma prin care clubul isi va putea atinge scopul, acela de a contribui la dezvoltarea comunitatii profesionale romanesti a managerilor si specialistilor in imbunatatirea continua.