Intelligence competitiv
Intr-un mod foarte entuziast, expertul in intelligence competitiv a prezentat noi perspective de business cu legaturi in multe industrii, dinspre si catre propria afacere. "Trebuie sa fii putin paranoic si putin enervant in business", le-a reco-mandat expertul participantilor.
Pentru bunul mers al companiei, orice organizatie trebuie sa vada directia in care se indreapta, dar si care sunt competitorii de pe piata, a mai spus Joseph Rodenberg auditoriului. O buna intelegere a pietei si a competitorilor, identificarea oportu-nitatilor si a amenintarilor de pe piata se regasesc printre obiectivele unui intel-ligence competitiv. Intelligence-ul pentru afaceri este una dintre cele mai dinamice discipline de management in contextul business-ului actual. Dezideratul acestei acti-vitati este ca fiecare orga-nizatie sa joace in piata intr-un mod proactiv si anticipativ.
Scopul evenimentului, organizat de intellCom-petitiv, a fost de a ajuta managementul sa vada modificarile din mediul de business in timp real, sa depisteze cele mai mici semne de schimbare si sa transforme amenintarile si riscurile in noi oportuni-tati de afacere.
Din 2003, acest master class a fost absolvit de reprezentanti ai unor companii importante precum: Nokia, ING Bank, Philip Morris, BMW, Shell, KPMG, Vodafone, Philips, Bayer HealthCare sau Heineken.