Kaufland îşi învaţă clienţii să trăiască sănătos
Platforma digitală www.traiestefresh.ro, unde cititorii vor putea găsi în permanență invitații la noi provocări și experiențe trăite pentru prima dată în viață: sfaturi și lucruri mai puțin știute despre rolul alimentelor proaspete în nutriție, oferite de dr. Șerban Damian, nutriționist, rețete culinare în combinații fresh marca Chef Foa și informații despre cum să ajungi la un stil de viață sănătos, împărtășite românilor de Andrei Roșu.
„Campania este o invitație adresată clienților noștri de a îmbrățișa un stil de viață fresh care presupune o nutriție echilibrată, sport, să privească fiecare zi drept un nou început, să fie deschiși la provocări și noutăți, să experimenteze ambiții și bucurii noi, să profite de prospețimea fiecărei zile, împărtășind această filosofie de viață cu familia și prietenii”, explică Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Cea mai fresh campanie Kaufland este semnată de Leo Burnett Romania
"La acest nou stil de viață contribuie atât cele mai proaspete produse aduse în fiecare dimineață la raft, precum și perspectiva mereu fresh pe care Kaufland ne îndeamnă să o avem asupra lucrurilor. Adică de a lua fiecare zi de nouă, de a redescoperi bucuria de a trăi fiecare moment pe loc, cât e proaspăt, și de a îndrăzni să faci lucruri noi, pentru prima oară.
Îndemnul către un stil de viață fresh se va regăsi în toate magazinele Kaufland, unde clienții se vor bucura în fiecare zi de cele mai proaspete produse, de cele mai fresh oferte, care se schimbă în timp real și de angajați cu spirit fresh, pozitivi, gata să le sară în ajutor cu un nou sfat. De asemenea, chiar și materialele dezvoltate de Leo Burnett România sunt fidele filosofiei "Trăiește Fresh". Ședința foto pentru imaginile campaniei a fost realizată cu produse luate direct de pe rafturile Kaufland și folosite exact așa cum sunt ele în magazine: simple, proaspete și gustoase. Fără extra-cosmetică, fără glicerine, fără plastic strălucitor", trasmite Leo Burnett Romania.
„Această filosofie de viață apare, însă, când ai o bază solidă împlinită, o alimentație proaspătă, sănătoasă. E important să ne facem timp pentru o masă sănătoasă, să ne luăm poftele în serios, să ne răsfățăm cu experimente culinare. Iar Kaufland propune și susține această filosofie prin produse proaspete, aduse la raft în fiecare dimineață.”, spune Alex Nimurad, Art Director – Leo Burnett România.
Kaufland România se implică permanent în proiecte care promovează stilul de viață fresh. Printre acestea se numără Crosul Pădurii, cea mai mare competiţie de alergare de masă care susţine o cauză de mediu, organizată sub deviza „Aleargă și împădurește românește!”. Totodată, retailerul are un vechi parteneriat cu Let’s Do It, România, alături de care a participat la diverse acțiuni dedicate ecologiei, de la curățarea deșeurilor până la plantarea de puieți. La acestea s-a adăugat de curând susținerea proiectului Atlantic Challenge, în care patru români, printre care și Andrei Roșu, vor traversa pentru prima dată Oceanul Atlantic într-o barcă cu vâsle.