La mulți ani, Blitz TV!
Metroul este principalul mijloc de transport, utilizat de 40% din totalul populației capitalei, călători ce aparțin segmentului ABC1, ‘light TV viewers’, cu vârste între 18 și 44 de ani(70,3%, conform studiului Daedalus Millward Brown). Utilizatorii acestui mijloc de transport, privitori ai ecranelor digitale Blitz TV, ecrane ce sunt amplasate în cele 43 de stații de așteptare, se identifică cu generația care încearcă să facă diferența dintre calitate și kitsch, adevăr și fals, ficțiune și realitate, frumos și urât, neimportant și important. Astfel, revoluția mediatică, Blitz TV, vine în ajutorul lor și le sprijină manifestul prin conceperea unui întreg traseu profesional pentru a se descoperi.
Sub sloganul Atenție! Urmează stația „Orientare profesională” cu peronul pe cariera tinerilor, evenimentele marca Blitz au fost concepute sub forma unor trasee cu scopul de a explora patru industrii diferite – rebranduind cele patru linii de la metrou, respectiv M1(linia galbenă), M2(linia albastră), M3(linia roșie) și M4(linia verde).
Primul traseu a aparținut domeniului publicitar și a fost ilustrat de linia galbenă – magistrala M1. Denumită „Călătoria construirii unui Brand Premium”, aceasta a cuprins 5 opriri și a reușit să impacteze peste 160 de tineri, cu vârste între 18 și 27 ani. Plusul evenimentului a fost prezența persoanelor peste 27 de ani ce doreau să exploreze alte domenii profesionale, o prezență la fel de însetată de informație ca cei aflați la început de carieră.
– prima oprire(luni, 13 iulie, orele 18:30): PR – ghid: Alina Silaghi(Backyard Weekend | Basswise Crew | Color). PR-ul de la Color, Alina a fost primul „ghid” al călătoriei construirii unui brand premium și alături de ea, s-a descoperit universul fascinant al promovării de evenimente.
– a doua oprire(marți, 14 iulie, orele 18:30): Creația – ghid: Robert Obert(HaHaHa Production | Balkanik | Nomad). Ilustrator, designer și autor de bandă desenată, cu experiență de peste 10 ani în domeniile sale de activitate, Robert este actualmente responsabil de vizualul HaHaHa Production. Acesta a lucrat pe mai multe branduri premium, dintre care amintim: Totti Café, Balkanink Festival(ediția 2014), Steampunker, Julius Meinl și alte proiecte de tip storyboarding și event posters.
Intro-ul a cuprins câteva momente de haha în urma cărora cei prezenți au înțeles că relația client-grafician poate fi întreținută fără prea mare bătaie de cap. Seara s-a finalizat cu proiecția filmului românesc „Aferim!” de Radu Jude, ce a avut loc la Grădina Floreasca.
– a treia oprire(miercuri, 15 iulie, orele 18:30): Digital Marketing – ghid: Andrei Lăscuț (Grolsch | Profesor Școala IAA- modulul digital). În cea de-a treia zi, Andrei a venit pregătit cu diverse studii de caz. Participanții au fost plăcut impresionați de descoperirea viitorului lumii digitale prezentate de Andrei ce a ilustrat câteva campanii internaționale ce omoară paradigma comunicării. Seara s-a încheiat cu acorduri de jazz, samba și bossa-nova la firul ierbii, în Grădina Floreasca.
– a patra oprire(joi, 16 iulie, orele 18:00): Organizarea Evenimentelor – ghid: Daniel Drăghici(Backyard weekend | Scala | Color). Fondatorul „Color” și „The Fresh”, Daniel a desființat clasica sintagmă, des întâlnită în paginile cărților de business care parcă zbiară cu aceeași frecvență, spunând „prieteneii și familia NU trebuie integrați în propria afacere!”. Ghidul din ziua a patra, a povestit că fără ajutorul celor din jur, fie financiar, fie prin sfaturi, experiență sau orice altfel de input, drumul către succes nu este atât de satisfăcător, să nu mai spunem de împlinit precum a fost și încă este al lui. După timpul petrecut alături de Daniel, participanții au savurat o seară de vis by the pool (lângă piscină), alături de GOLAN și Soundopamine fiind fini observatori ai unui eveniment premium, desfășurat în Grădina Floreasca.
– a cincea oprire(vineri, 17 iulie, orele 18:30): Dezbaterea. Destinația călătoriei a avut în prim plan dezbaterea experților despre conceptul „Brand Premium”. Pe lângă cei 3 ghizi, Robert Obert, Andrei Lăscuț și Daniel Drăghici, participanții au beneficiat și de prezența și tehnicile celor doi invitați speciali: Șerban Alexandrescu(Directorul de Creație de la Headvertising) și Claudiu Obreja(fondatorul NERV).
Seara s-a încheiat cu o sesiune de networking, într-o oază de liniște, pe marginea piscinei Floreasca și cu extragerea marelui premiu oferict de evoMAG, tableta HTC Nexus 9.
Această ultimă zi, destinația călătoriei unui brand premiu, primul traseu dintr-un lanț de patru astfel de evenimente, a fost cea mai intensă și în același timp cea mai emoționantă zi a întregii călătorii și asta pentru că a fost ziua când a luat sfârșit traseul profesional pe domeniul publicitar. Cu toții și-au spus un dureros „pe curând” și nu „la revedere” pentru că în scurt timp, televiziunea digitală de la metrou, Blitz TV, va demara următorul traseu, respectiv LINIA ALBASTRĂ(M2) ce va fi cu peronul pe un alt domeniu profesional.
Mai multe detalii aflați accesând această pagină.