Laureaţii galei de excelenţă Valori de România
28 de profesionişti şi-au adjudecat trofeele primei ediţii ”Valori de România”, oameni care pun România pe harta lumii.
La categoria “Antreprenoriat” câştigători sunt:
1. Radu Georgescu, fondator şi partener GECAD Group
2. Jean Valvis, preşedinte, Valvis Holding
La categoria “Branduri româneşti” au fost premiate şase branduri:
1. Bitdefender
2. Dacia
3. Gerovital
4. Brandient
5. Arctic
6. Dedeman
Categoria “Sport”:
1. Cristina Neagu
2. Simona Halep
La categoria “Inovaţie”, doi antreprenori au plecat acasă cu trofeul galei:
1. Mircea Tudor, MB Telecom
2. Andrei Pitiş, Vector Watch
Câştigătorii Categoriei “Cauze sociale” sunt:
1. Ivan Patzaichin, Asociaţia Ivan Patzaichin, Mila 23
2. Wargha Enayati, fondator Fundaţia Policlinici Sociale Regina Maria
3. Iulian Angheluţă, Free Mioriţa
Categoria “Top Management” a avut-o câştigătoare pe Violeta Ciurel, CEO Axa, Portugalia.
Printre oamenii de “Cultură & Artă” care au plecat acasa cu trofeul galei se numară:
1. Alexandru Tomescu, Violonist
2. Mihai Constantinescu, Festivalul Internaţional George Enescu
3. Constantin Chiriac, Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu
4. Angela Gheorghiu, Soprană
5. Tudor Giurgiu, Preşedinte TIFF
6. Alina Cojocaru, Balerină
La categoria ”Creativitate” au fost premiaţi:
1. Adrian Boţan, Global Executive Creative Director, McCann Group
2. Felix Tătaru, GMP Group
La secţiunea ”Proiecte Speciale” au fost oferite patru distincţii:
1. Sinaia, oraşul elitelor – Dan Manea, Mirela Matyas şi Liviu David
2. Expoziţia itinerantă Măiastra – Andreea Sandu, Galeria Galateca
3. România mea – Sorin Onişor, fotograf
4. The Wine Book Of Romania – Marilena Vasilica Ardelean, oenolog, Dame Chevalier des Coteaux du Champagne in Reims
Cu experienţa celor 16 ani de când scrie despre performanţă, echipa Biz, împreună cu Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativă pentru a evidenţia valoarea pe care o reprezintă fiecare dintre nominalizaţii galei. În realizarea listei de nominalizaţi au fost consultaţi lideri de opinie, profesionişti din marketing, comunicare, manageri şi CEO din diverse domenii de business. Tema principală a studiului a fost performanţa.