Lidl România şi Salvaţi Copiii continuă să dăruiască zâmbete copiilor nevoiaşi
Cum puteţi face donaţiile? Simplu : urnele speciale se găsesc în dreptul fiecărei case de marcat. Sumele astfel obţinute vor fi redirecţionate către organizaţia Salvaţi Copiii şi vor fi utilizate pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participă la programele desfăşurate în centrele educaţionale ale organizaţiei.
Încă de la prima ediţie campania a reuşit să strângă 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvaţi Copiii şi la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente şi produse igienico-sanitare. Cea de-a doua ediţie a programului a reuşit să acumuleze 300.000 de lei.
“Datorită suportului complex pe care Salvaţi Copiii şi Lidl îl dau copiilor şi anume: suport educaţional, o masă pe zi, haine şi rechizite, niciun copil nu a mai absentat sau abandonat şcoala. Pentru copiii săraci este extrem de important să se aloce resurse pentru ca ei să poată merge la şcoală”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Organizaţiei Salvaţi Copiii.
Datele ne arată că accesul la educaţie este unul din factorii care contribuie la ruperea lanţului sărăciei. În anul 2011, 87,2% dintre copiii ai căror părinţi au absolvit maxim 8 clase, se aflau în sărăcie şi excluziune socială.
În cei peste 22 de ani de când promovează drepturile copilului în România, Organizaţia Salvaţi Copiii a inclus peste 750.000 de copii în programe educative, de protecţie şi de asistenţă socio-educaţională.