Mercury360 se alatura IQads Kadett
Odata trecut testul aptitudinal IQads Kadett, dezvoltat special pentru proiect de D&D Research/Test Central pentru a stabili compatibilitatea dintre profilul candidatilor si profilul ideal al meseriilor din marcom, cadetii intra intr-un program de invatare care implica participarea la evenimente organizate special pentru ei.
„In advertising, un domeniu atat de provocator, dinamic si complex, oamenii fac diferenta. It’s a people business! Abilitatea agentiei de a recruta oameni noi, entuziasti si originali in idei, a devenit un factor determinant in succesul business-ului. In fapt, e o arta. Dintotdeauna, Mercury360 a preferat sa exploreze directii noi, sa incurajeze tinerii cu potential si sa le ofere acestora posibilitatea dezvoltarii in cadrul organizatiei. In istoria agentiei sunt exemple remarcabile in acest sens, si nu putine”, a declarat Radu Miu, CEO Mercury360.
Evenimentele IQads Kadett desfasurate pana in prezent au adus in fata cadetilor peste 18 traineri, profesionisti din agentii importante din piata, precum McCann, The Geeks, Grey-G2, Mercury360, GMP, D&D Research, Leo Burnett, Daedalus MillwardBrown, Next Advertising, Motion Vision Communication, Headvertising, IMAGE PR sau Starcom. Aceste evenimente au loc in Club Kadett, un spatiu special amenajat pentru activitatile desfasurate in cadrul IQads Kadett. In plus, pe langa evenimentele organizate special pentru ei, cadetii primesc si invitatii la evenimente importante din industrie.
„Cadetii beneficiaza de informatii concentrate, pertinente, gata sa fie aplicate, avand si ocazia de a sta de vorba intr-un cadru restrans cu oameni pe care ii admira, de la care pot invata o multime de lucruri si carora le pot adresa orice intrebare. De altfel, de aceasta oportunitate poate beneficia orice cadet de indata ce trece testul aptitudinal, inscrierea in proiect fiind accesibila in mod continuu pe www.IQadsKadett.ro.”, a declarat Adriana Lungu, project manager IQads Kadett.