Nu te găsesc pe Google, deci nu exişti
Ela Iliesi este antreprenor entuziast și managerul (la fel de entuziast) al Academiei de marketing Rezistența Online. De ce o școală de marketing digital? Pentru că vrea să ofere ceea ce ea nu a avut ocazia să primească la vremea ei. O instruire corectă, utilă și modernă în folosirea celor mai puternice instrumente de promovare a unei afaceri în zilele noastre: Google AdWords, SEO, Social Media, Email Marketing etc.
„În total, mie mi-a luat şapte ani să învăţ ceea ce azi se predă participanţilor la cursurile de SEO şi marketing digital, fiindcă atunci nu exista acest «fast lane» pe care îl oferă cursurile. Mai găseai un articol, mai auzeai câteva idei la o conferinţă. Îmi amintesc că, pentru a lua certificările Google AdWords şi Google Analytics, a trebuit să trag de mine să citesc zeci de pagini de text şi singura metodă de evaluare a fost testul contra cost al celor de la Google. Nu îl treceai cu peste 85% răspunsuri corecte, mai trebuia să plăteşti o dată. Azi, toată informaţia importantă se învaţă structurat şi practic în câteva ore de curs. Să nu profiţi de asta ar fi o greşeală şi o pierdere de timp”, povestește Ela.
Marketingul – de la offline la online
„Marketingul deja nu mai poate fi separat de promovarea online. Internetul este o nouă piaţă de prezentare şi vânzare şi, prin urmare, un nou loc unde este nevoie de strategii. În spațiul digital ne referim la promovarea online, dar şi prin alte metode (de exemplu, prin CD-uri de prezentare – o tehnică întâlnită mai des în trecut –, dar şi prin reclamă, în jocurile online special create pentru ochelarii Oculus sau de realitate augmentată – tehnici ce se vor întâlni mai des în viitor). Marketingul evoluează deci odată cu tehnologia.” Și nu numai el.
Potrivit ultimului studiu BRAT cu privire la accesul populației din România la internet, românii sunt mai conectaţi la mediul online decât la apă caldă. Și nu, nu este o glumă. Și, pentru că este atât de accesibil tuturor, de ce să nu începi singur, de acasă, propria afacere?!
Citeşte şi Acestea sunt abilităţile care conduc la angajare. Tu le ai?
„Celor care intenționează să profeseze în acest domeniu le recomand să înceapă cu un blog personal pe care să testeze tot ceea ce învață. Vor avea astfel ceva de arătat și angajatorilor care vor să vadă rezultate. Dacă vor să scurteze procesul de specializare, să urmeze cursuri, să citească ghiduri practice şi să găsească un mentor sau un consultant. Nu avem timp să facem toate greșelile, așa că învăţăm dintr-ale altora”, mai spune tânăra și mereu zâmbitoarea antreprenoare.
Rezistența Online este una dintre cele mai mari firme de cursuri de marketing digital din România, care oferă o pregătire avansată și completă în acest domeniu. Prin cursurile pe care academia le susține la sediu și online s-au pregătit cursanți din peste 200 de țări, pentru a avea rezultate mai bune la job sau în afacere. Și, după cum vă așteptați, le-au și avut.