Nu te lăsa prins în convenţional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!
Ieşi din tipare cu bani puţini
La această întâlnire vor fi atinse subiecte legate de principiile şi metodele guerrilla marketing, care este specificul său pentru un tip de afacere sau altul, ce greşeli trebuie evitate şi pentru ce atuuri se poate baza un specialist, cum au reuşit unele branduri să câştige inima consumatorilor apelând la acest concept inovator, dar şi alte subiecte la fel de interesante discutate cu unii dintre cei mai buni specialişti în marketing din lume. Aşa cum spune Jay Conrad Levinson, care a creat acest concept în 1984, guerrilla marketing ajută „să atingi obiective convenţionale, cum ar fi profitul şi bucuria, prin metode neconvenţionale, de exemplu investind energie în loc de bani”.
Participanţii la eveniment vor primi sfaturi valoroase de la speakeri de renume din ţară şi din străinătate, cum ar fi Chris Arnold, co-fondator şi consultant al Creative Orchestra Agency, membru în board-ul Asociaţiei Marketing Direct şi fost preşedinte al Consiliului Asociaţiei şi Consiliului de Creaţie, Oana Sav, Oxford College of Marketing, Marian Costache, Managing Partner Mvcom, Alin Merches, Mobiversal, dar şi femeia de afaceri, Monica Tatoiu.